Maatregelen in ontvangst nemen voertuigen voor herstelling
VOOR ONZE SERVICE AFDELING HEBBEN WE EEN STAPPENPLAN UITGEWERKT, DAT VANAF HEDEN TOEGEPAST ZAL WORDEN.
( we zijn ervan overtuigd dat dit voor u en voor ons een optimaal gevoel van veiligheid zal geven, en we dit zonder het nu al te
beseffen, in de toekomst misschien wel normaal gaan vinden ! )
1/ GRAAG UW DOCUMENTEN , KM STAND VAN DE MOTORHOME EN EVENTUEEL HET AF TE STEMPELEN WATERDICHTHEIDSCONTROLE BOEKJE MEE BINNEN TE BRENGEN.
( zo moet u niet terug naar uw motorhome gaan en hoeven andere klanten niet onnodig te staan wachten ).
2/ INDIEN U DE ONTVANGSTRUIMTE BINNENKOMT EN U ZIET DAT ER REEDS 3 PERSONEN WACHTENDE ZIJN , VRAGEN WE U VRIENDELIJK EVENTJES TERUG BUITEN TE GAAN , EN EVENTUEEL TE WACHTEN IN UW MOTORHOME.
( graag het afgesproken uur te respecteren om wachtrijen te voorkomen ).
3/ BIJ HET AANMELDEN VRAGEN WIJ UW HANDEN TE ONTSMETTEN ( AUTOMATISCHE DISPENSERS WERDEN VOORZIEN OM UW OPTIMALE VEILIGHEID TE WAARBORGEN ! GEEN DRUKPOMPJES ! ).
( we verwachten één persoon die zich zal aanmelden ,om zo de social distance te kunnen respecteren , indien al 3 wachtende klanten in onze onthaal ruimte hebben plaatsgenomen).
4/ HET CONTACT TUSSEN ONZE PLANNER EN UZELF, GEBEURT ACHTER EEN VOORZIEN GEPLAATST ACRYL SCHERM.
5/ NA INFORMATIE TE HEBBEN UITGEWISSELD , ZULLEN DE SLEUTELS EN DOCUMENTEN IN EEN BAKJE WORDEN GELEGD EN WORDEN DOORGESCHOVEN DOOR DE KLANT.
( onze medewerker zal het doorgeschoven bakje met documenten en sleutels aannemen en ontsmetten, mogelijks ophangen aan een haakje als werken voor later voorzien zijn ).
6/ EEN TECHNIEKER ZAL LANGSKOMEN , WERKBON NOG EENS BEKIJKEN ,EN INDIEN ER NOG VRAGEN ZIJN ( STEEDS ACHTER HET SCHERM) , AAN DE KLANT VERDERE INFO VRAGEN.
( mocht het zijn dat er toch enige visuele controle nodig is bij inname, dan zal dit altijd met het dragen van mondmaskers zijn, bij ons aanwezig natuurlijk . De afstand van 1,5 meter zal ten allen tijde gerespecteerd dienen te worden ).
7/ VERVOLGENS ZAL UW MOTORHOME WORDEN ONTSMET MET EEN PROFESSIONEEL VERNEVELINGSSYSTEEM .
( dit zal een 20 tal minuutjes in beslag nemen . Nadien zal onze technieker stuur, pook, allerlei bedieningen ontsmetten voor hij deze naar de werkplaats zal rijden ).
8/ UW MOTORHOME ZAL NA HERSTEL EN BIJ AFHALING (DIRECT OF NA AFSPRAAK) , NAAR ONZE PARKING WORDEN GEREDEN EN ONTSMET .
( sleutels, stuur, pook, allerlei bedieningen zullen worden ontsmet ).
9/ INDIEN NODIG OF GEVRAAGD ZAL ONZE MEDEWERKER UITLEG GEVEN I.V.M. DE HERSTELLING.
( mocht het zijn dat er toch enige uitleg nodig is na de herstelling, dan zal dit altijd met het dragen van mondmaskers gebeuren. De afstand van 1,5 meter zal ten allen tijde gerespecteerd dienen te worden ).
10/ WIJ ADVISEREN OM ZOVEEL MOGELIJK ELECTRONISCH TE BETALEN.
11/ NA BERICHTGEVING DAT UW MOTORHOME KLAAR IS TER AFHALING , DIENT DEZE OP EEN ZO KORT MOGELIJKE TIJD OOK AFGEHAALD WORDEN !
Hopende u met deze te hebben geïnformeerd,
Het Bestuur
ER WAS EEN TIJD VOOR HET COVID - 19 VIRUS EN ER IS EEN LEVEN NA DIT COVID - 19 VIRUS